Skyrim VR otrzymał łatkę poprawiającą grafikę i kilka innych rzeczy

Skyrim VR otrzymał łatkę poprawiającą grafikę i kilka innych rzeczy

26.06.2018, 12:03 0 Dodał Naczelnik w Newsy

Pół roku po wydaniu Skyrim VR, wersja na PS VR otrzymuje łatkę poprawiającą kilka rzeczy. Patch 1.4.40.0.8 poprawia grafikę, szczególnie gdy gramy na PS4 Pro. Zmienia też lekko doświadczenie wirtualnej rzeczywistości w menu.

Zaszło kilka zmian dla posiadaczy kontrolerów PS Move. Będzie można się cofać używając X na jednym z kontrolerów, będzie można też bardziej realistycznie pływać.

Całkiem fajną zmianą jest zastąpienie modelów kontrolerów Move gdy nie ma się w rękach żadnej broni.

Zostało też usprawnione celowanie łukiem które jest teraz bardziej realistyczne.

 

Pełna lista zmian:

Dodano nowe doświadczenie w menu głównym
Ulepszona wizualnie wizualizacja na całym świecie, szczególnie na PS4 Pro
Zwiększono maksymalną wartość suwaka przesunięcia wysokości
Różne poprawki błędów

 

Zmiany podczas używania kontrolerów PS Move:
W ruchu bezpośrednim zmienił przycisk pomocniczy X, aby przesunąć gracza do tyłu.
Dodano nową opcję, domyślnie włączoną, „Pokaż ręce, gdy są osłonięte”
Osłona / nieheath został przeniesiony do posiadania wtórnego O.
Skorygowany kąt dla celowania czarami jest wygodniejszy
Istniejące pływanie zostało przeniesione do nowej opcji „Realistycznego pływania”. Pływanie domyślnie używa teraz elementów sterujących stylem Direct Movement
Dodano opcję bezpośredniego ruchu względnego HMD zamiast bezpośredniego ruchu kontrolnego.
Dodano nową opcję „Realistic Bow Aiming”, która wykorzystuje oba kontrolery PS Move do celu
Gracze mogą teraz wskazywać znaczniki mapy i uzyskiwać informacje na ich temat w trybie mapy lokalnej