Alex Kubodera ze studia White Rabbit wyjawił kilka faktów odnośnie ich najnowszej produkcji która ukaże się na PS4 już za kilka tygodni. Death’s Gambit jest platformówką 2D wykonaną w technologii Pixel Art, wygląda fajnie i posiada następujące funkcje:

  1. Wciągająca historia którą w całości poznamy tylko wtedy kiedy będziemy od czasu do czasu ginąć. Śmierć postaci ma rzucać nowe fakty na fabułę, bossowie będą odpowiednio reagować na gracza który już kilka razy dostał od nich bęcki.
  2. Dwa tryby związane z żywotnością postaci, ponoć w jednym jest ona nieśmiertelna a w drugim na odwrót, wyjdzie w praniu jak to dokładnie wygląda.
  3. Otwarty świat w którym to do gracz decyduje jaką ścieżką podążyć.
  4. Rewanż w walce z bossem. Wygląda to mniej więcej tak, że po wygranej walce z bossem można do niego wrócić i zmierzyć się z jego bardziej zdenerwowaną wersją… Ciekawy tryb.
  5. Tryb New Game+ który jest odpowiednio trudny abyś nie zdołał się pochwalić kumplom, że ukończyłeś tę grę w 100%.
  6. 7 klas postaci: Żołnierz, Zabójca, Czarodziej, Strażnik, Szlachcic, Krwawy rycerz, Pomocnik śmierci. Każda z klas posiada odmienne skille.
  7. Drzewko umiejętności które w odróżnieniu od klas będzie identyczne dla każdej postaci. Punkty talentów będą otrzymywane po wygranej walce z bossem ale nie w trybie New Game+.
  8. To samo oręże dla każdej z klas postaci, bez żadnych restrykcji jeżeli spełnisz ogólne wymagania to będziesz mógł korzystać z odpowiedniej broni.
  9. Umiejętności dla broni pozwolą każdej z broni na użycie odpowiedniego dla siebie skilla. Każda broń posiada 3 różne skille, zwiększający obrażenia, użyteczność i aplikujący efekt statusu.

Oprócz tego gra posiada jeszcze kilka innych udogodnień.

Data wydania Death’s Gambit na PS4 to 14 sierpnia 2018 roku.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.